محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 293

چه چیزی باعث ایجاد زخم بستر در آسایشگاه میشود؟


 

 

چه چیزی باعث ایجاد زخم بستر می شود؟

بیماران آسایشگاهی در صورت بی حرکتی در معرض خطر زخم بستر یا زخم فشاری قرار دارند. بافت پوست برای زنده ماندن به یک منبع خون ثابت نیاز دارد. عدم تحرک برای مدت طولانی می تواند بدن بیمار را از دریافت آن جلوگیری کند. هنگامی که این اتفاق می افتد، بیمار می تواند دچار زخم بستر شود.

چگونه می توان از زخم بستر جلوگیری کرد؟

چندین مرحله وجود دارد که کارکنان خانه سالمندان باید برای جلوگیری از زخم بستر انجام دهند. این موارد شامل موارد زیر است:

مراقبت خوب از پوست: استفاده از مرطوب کننده های خوب به جلوگیری از زخم بستر کمک می کند. کارکنان خانه سالمندان نیز باید از ماساژ دادن پوست روی نواحی استخوانی خودداری کنند تا از وارد کردن فشار اضافی به آن پوست جلوگیری شود.
از خوردن غذاهای مغذی برای بیماران اطمینان حاصل کنید: حفظ وزن بدن سالم، حرکت یا حرکت را برای بیماران آسان‌تر می‌کند و فشار روی پوست را کاهش می‌دهد.
از قرارگیری صحیح بیماران اطمینان حاصل کنید: موقعیت خوب باعث می شود که خون بیمار به تمام پوست او جریان یابد، که می تواند از زخم های فشاری جلوگیری کند.
به طور منظم بیماران را بچرخانید: چرخاندن بیماران مانع از قطع جریان خون به قسمت‌هایی از پوست در وضعیت آنها می‌شود

به بیماران کمک کنید مرتباً موقعیت خود را تغییر دهند: تغییر وضعیت باعث تحریک جریان خون می شود و اطمینان حاصل می کند که خون می تواند آزادانه در سراسر بدن بیمار جریان یابد.

 

زخم بستر یک مشکل رایج در خانه های سالمندان است. به آنها زخم فشاری نیز می گویند. زخم بستر یا زخم فشاری زمانی رخ می دهد که افراد برای مدت طولانی بدون حرکت در یک وضعیت بنشینند. زخم بستر می تواند منبع مهمی برای درد باشد و می تواند منجر به عفونت و حتی مرگ شود. وقتی برای کمک به عزیزتان به یک مرکز مراقبت کمکی تکیه می‌کنید، ممکن است ناگهان با این چالش مواجه شوید که چگونه می‌توانید از حقوق عزیزتان دفاع کنید و چگونه از ایمنی و رفاه او محافظت کنید.

  انتشار : ۷ بهمن ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 19

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما